თემატური გეგმა: სახვითი
ხელოვნება
I კლასი
2018-2019 ს.წ
შესასწავლი
თემა
|
ზაფხული
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის
ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს
ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
·
ინდივიდუალური
ან ერთობლივი ნამუშევრის წარდგენისას, საუბრობს რისი ასახვა სურდა.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ბურთის საშუალებით გაცნობის გათამაშება, აქტიური კითხვა პასუხი,თემის მიხედვით ნამუშევრის შექმნა და
პრეზენტაცია.
|
შესასწავლი
თემა
|
ხელოვნება და პროფესია
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
·
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ხელოვნების მრავალფეროვნების აღქმა გარემოში და საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმმავითარებელი შეფასება.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის
ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს
ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
|
კომპლექსური დავალებები
|
მითითებულ ილუსტრაციაზე წარმოდგენილი ხელოვნების
დარგების ამოცნობა,ხელოვნების ნაწარმოებით აღძრული ემოციის საკუთარ ნამუშევარში
ასახვა და პრეზენტაცია.
|
შესასწავლი თემა
|
ხაზი
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის
ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს
ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
|
კომპლექსური დავალებები
|
აქტიური კითხვა პასუხი,თემის მიხედვით ნამუშევრის შექმნა და
პრეზენტაცია.
|
შესასწავლი
თემა
|
ფერები
|
შესასწავლი მასალა
|
·
თითებით
ხატვა.
·
ფერების
სამეფო.
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის
ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს
ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
|
კომპლექსური დავალებები
|
აქტიური კითხვა პასუხი,თემის მიხედვით ნამუშევრის შექმნა და
პრეზენტაცია.
|
შესასწავლი
თემა
|
ძერწვა
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის
ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს
ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
|
კომპლექსური დავალებები
|
აქტიური კითხვა პასუხი,თემის მიხედვით ნამუშევრის შექმნა და
პრეზენტაცია.
|
შესასწავლი
თემა
|
შემოდგომა, ზამთარი
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის
ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს
ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
|
კომპლექსური დავალებები
|
აქტიური კითხვა პასუხი,თემის მიხედვით ნამუშევრის შექმნა და პრეზენტაცია.
|
შესასწავლი
თემა
|
ფორმები სამყაროში
|
შესასწავლი მასალა
|
·
გეომეტრიული ფორმები
·
ფორმები
გარემოში
·
ხილი
·
გაიმეორე
ფორმები
·
ანაბეჭდი
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
·
ქმნის ნამუშევრებს შთაბეჭდილებებით და წარმოსახვით.
·
იყენებს ხატვის ,აპლიკაციის ,კოლაჟის და მოზაიკის ტექნიკას.
|
კომპლექსური დავალებები
|
აქტიური კითხვა პასუხი,თემის მიხედვით ნამუშევრის შექმნა და პრეზენტაცია.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий