შესასწავლი
თემა
|
,,როგორი ვარ მე“
|
შესასწავლი მასალა
|
- სხეულის
ნაწილები
- ხუთი
შეგრძნება
- ვხედავთ
თვლებით
- გვესმის
ყურით
- ვეხებით
კანით
- შოკოლადი
- თაფლი
და გოზინაყი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
- შეძლოს
ადამიანის სხეულის გარეგანი ნაწილების დასახელება
- მარჯვენა
-მარცხენას გარჩევა
- აცნობიერებს
შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში.
- აცნობიერებს
თვალის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში.
- აცნობიერებს
ყურის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში.
- აცნობიერებს
კანის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში.
- შეგრძნების
ორგანოების დახმარებით აღწერს მისთვის ნაცნობი საკვების მახასიათებლებს.
|
საკვანძო კითხვები
|
- როგორ
დაახასიათებდი სენს სხეულს?
- რა
მნიშვნელობა აქვს შეგრძნების ორგანოებს გარემოს აღქმაში?
- თვალს?
ყურს? კანს?
- სეგრძნების
რომელი ორგანოების დახმარებით აღვიქვამტ ნაცნობი საკვების მახასიათებლებს?
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
- შეძლებენ
სხეულის გარეგანი ნაწილების დახასიათებას.
- გაარცევენ
მარჯვენას და მარცხენას.
- გააცნობიერებენ
შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში.
- შეძლებს
ნაცნობი საკვების მახასიათებლების აღწერას. (სუნი, გემო)
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ბუნება( I)
სხეულის ნაწილების დასახელება
სეგრზნების
ორგანოების
დასახელება
და
მატი
მნიშვნელობის
გაცნობიერება
|
კომპლექსური დავალებები
|
დანართიდან სხეულის ნაწილების ამოჭრა და დაწებება
საჭირო ადგილას. შოკოლადისა და თაფლის შეგრძნება ენის საშვალებით.(ყნოსვით)
|
შესასწავლი
თემა
|
,,ამინდი“
|
შესასწავლი მასალა
|
- თოვლი
და ყინული
- ფიფქები
- ამინდი
და წელიწადის დროები
- სეზონები
და თვეები
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
- შეუძლია
ამინდის განმსაზღვრელი კომპონენტების(ნალექი,ქარი,სითბო,სიცივე)ჩამოთვლა და
მათი აღმნიშვნელი სიმბოლიკის შექმნა.
- აკვირდება
მარტივი ხელსაწყო ლუპით ფიფქებს.ქმნის მოდელს
- მსჯელობს
თითოეული სეზონისთვის დამახასიათებელამინდის შესახებ.
- შეუძლია
თანმიმდევრობით ჩამოთვალოს სეზონები და თვეები.
|
საკვანძო კითხვები
|
- როგორი ამინდი ვიცით?(ქარიანი,წვიმიანი, ცივი,
თბილი....)
- როგორი
ფორმა აქვს ფიფქებს?
- როგორი
ამინდია თითოეულ სეზონზე/ დაახასიათეთ ცალ-ცალკე.
- ცამოტვალეტ
სეზონები და თითოეული სეზონის თვეები.
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
- შეზლებენ
ამინდის განმსაზღვრელი კომპონენტების(ნალექი,ქარი,სითბო,სიცივე)ჩამოთვლას
და მათი აღმნიშვნელი სიმბოლიკის შექმნას.
- დაააკვირდება
მარტივი ხელსაწყო ლუპით ფიფქებს.შექმნის მოდელს
- იმსჯელებს
თითოეული სეზონისთვის დამახასიათებელამინდის შესახებ.
- შეძლებს
თანმიმდევრობით ჩამოთვალოს სეზონები და თვეები.
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმმავითარებელი შეფასება.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ბუნება (I)
- ამინდის
განმსაზღვრელი კომპონენტების ჩამოთვლა.სეზონების და თვეების ჩამოტვლა და
მსჯელობა დამახასიათებელი ამინდის სესახებ
|
კომპლექსური დავალებები
|
ამინდზე დაკვირვება. ფიფქებზე
დაკვირვება. ფიფქების მოდელის სექმნა. სურათების გაფერადება. მოდელების გამოჭრა.
სეზონების დახატვა
|
შესასწავლი თემა
|
,,მცენარის
ნაწილები“
|
შესასწავლი მასალა
|
- ნაყოფი,
თესლი
- ხილი,
ბოსტნეული
- რატომ
უნდა მივირთვათ ხილი და ბოსტნეული?
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
- შეუძლია
ამოიცნოს და დაასახელოს მცენარის ძირითადი გარეგანი ნაწილები
- შეუძლია
მათ შორის განსხვავების დასახელება.
- შეუძლია ხის, ბუჩქისა და ბალახოვნების
ერთმანეთისგან გარჩევა
- იცის
რომ ხილისა და ბოსტნეულის ჭამა სასარგებლოა, რადგან ბევრ ვიტამინს შეიცავს.
|
საკვანძო კითხვები
|
- დაასახელე
მცენარის გარეგანი ნაწილები
- რა
განსხვავებაა მცენარის ნაწილებს შორის?
- რით განსხვავდებიან ერთმანეთისგან ხეები,
ბალახები და ბუჩქები?
- რატომ
არის სასარგებლო ხილისა და ბოსტნეულის ჭამა?
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
- მოსწავლეები
შეძლებენ ამოიცნონ და დაასახელონ მცენარის ძირითადი გარეგანი ნაწილები
- შეძლებენ
მათ შორის განსხვავების დასახელებას.
- შეძლებენ
ხის, ბუჩქისა და ბალახოვნების ერთმანეთისგან გარჩევას
- გაიგებენ
, რომ ხილისა და ბოსტნეულის ჭამა სასარგებლოა, რადგან ბევრ ვიტამინს
შეიცავს.
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ბუნება( I)
- მცენარეების
გარეგანი ნაწილების დასახელება. ნაყოფისა და თესლის ამოცნობა. ბალახის
,ხისა და ბუჩქის გარჩევა.
|
კომპლექსური დავალებები
|
სხვადასხვა ფერადი პლაკატებიდან მცენარეების
დასახელება. ხეების, ბუჩქების და ბალახების დახატვა. ხილის და ბოსტნეულის
მოდელების შექმნა
|
შესასწავლი
თემა
|
,,ცხოველები“
|
შესასწავლი მასალა
|
- ცხოველთა
მრავალფეროვნება
- ცხოველის
სხელის ნაწილები
- ცხოველთა
მოძრაობა
- მწერები
- თევზები
- ფრინველები
- ნადირები
- სინაური
და გარეული ცხოველები
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
- შეუძლია
ცხოველების შედარება მათი სხეულის ფორმის, ზომისა და ფერის მიხედვით.
- შეუძლია
მათ შორის განსხვავების დასახელება.
- შეუძლია
ცხოველის მოძრაობის ორგანოს დასახელება, დაკვირვება
- შეუძლია
მწერების ამოცნობა.
- შეუძლია
თევზების და მათი დამახასიათებელი ნიშან თვისებების ამოცნობა
- შეუძლია
ფრინველების ამოცნობა.
- შეუძლია
ნადირისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისების გამოყოფა.
-
|
საკვანძო კითხვები
|
- რომელ
ცხოველებს იცნობთ?
- რა იცით ცხოველების შესახებ?
- რით
განსხვავდებიან გარეული და შინაური ცხოველები?
- დასახელეთ
ცხოველების მოძრაობის ორგანოები
- რომელ
მწერებს იცნობთ?
- რა
დამახასიათებელი თვისება აქვს თევზს?
- რით
განსხვავდებიან ფრინველები ცხოველებისგან? მწერებისგან?
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
- შეუძლია
ცხოველების შედარება მათი სხეულის ფორმის, ზომისა და ფერის მიხედვით.
- შეუძლია
მათ შორის განსხვავების დასახელება.
- მოსწავლეები
შეძლებენ ცხოველის მოძრაობის ორგანოს დასახელება- დაკვირვებას.
- შეძლებენ
მწერების ამოცნობას.
- მოსწავლეები
შეძლებენ თევზების და მათი დამახასიათებელი ნიშან თვისებების ამოცნობას
- ფრინველების ამოცნობას.
- შეძლებენ
ნადირისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისების გამოყოფას.
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ბუნება( I)
- წყლისა და
ხმელეთის ცხოველების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა ნახატსა
თუ ვიდეო რგოლზე.
|
კომპლექსური დავალებები
|
დაკვირვება და ობიექტების აღწერა ილუსტრაციების მიხედვით, ცხოველების, ფრინველების მოდელების დამზადება, ხალხური ლექსების განხილვა-დასწავლა,
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий