მათემატიკა
შესასწავლი თემა
|
,,ვივარჯიშოთ 15-მდე ანგარიშში“
|
შესასწავლი მასალა
|
1.
რამდენიმე შესაკრები
2.
15-მდე შევსება
3.
შეკრება 15 -ს ფარგლებში
4.
შეკრებისას ათეულის წარმოქმნა
5.
შეკრების ცხრილი
6.
გამოკლების ცხრილი
7.
გამოსახულებების შედარება დაწყვილებით
8.
სამკუთხედი და ოთხკუთხედი
9.
წრე, მრავალკუთხედი
10. რომელი საათია?
11. გავიმეოროთ ნასწავლი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება კომენტარი, შემაჯამებელი ბარათები, შეფასების რუბრიკები შესაფასებელი დავალების ან თემის მკაფიო მითითებით.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
მათ.(I)
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი თემა
|
,,რიცხვები 16 დან 20-მდე“
|
შესასწავლი მასალა
|
1.თექვსმეტი
2.ჩვიდმეტი
3.თვრამეტი
4.ცხრამეტი
5.ოცი
6.რიცხვის დაშლა ორ შესაკრებად
7.სამკუთხედი, ოთხკუთხედი, ხუთკუთხედი
8.მართკუთხედი
9.წრე და წრეწირი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება კომენტარი, შემაჯამებელი ბარათები, შეფასების რუბრიკები შესაფასებელი დავალების ან თემის მკაფიო მითითებით.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი თემა
|
,,ვივარჯიშოთ 20-მდე ანგარიშში“
|
შესასწავლი მასალა
|
1.რიცხვების ღერძი
2.გაორმაგება
3.განახევრება
4.შეკრება ათეულის წარმოქმნით
5.გამოკლება ათეულის დაშლით
6.20-მდე შევსება
7.20 თეთრი და 20 ლარი
8.სწორია თუ მცდარი?
9.მონაცემების შეტანა ცხრილში
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება კომენტარი, შემაჯამებელი ბარათები, შეფასების რუბრიკები შესაფასებელი დავალების ან თემის მკაფიო მითითებით.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
მათ.(I)
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი თემა
|
,,ვივარჯიშოთ 15-მდე ანგარიშში“
|
შესასწავლი მასალა
|
1.
რამდენიმე შესაკრები
2.
15-მდე შევსება
3.
შეკრება 15 -ს ფარგლებში
4.
შეკრებისას ათეულის წარმოქმნა
5.
შეკრების ცხრილი
6.
გამოკლების ცხრილი
7.
გამოსახულებების შედარება დაწყვილებით
8.
სამკუთხედი და ოთხკუთხედი
9.
წრე, მრავალკუთხედი
10. რომელი საათია?
11. გავიმეოროთ ნასწავლი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება კომენტარი, შემაჯამებელი ბარათები, შეფასების რუბრიკები შესაფასებელი დავალების ან თემის მკაფიო მითითებით.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
მათ.(I)
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი თემა
|
,,რიცხვები 16 დან 20-მდე“
|
შესასწავლი მასალა
|
1.თექვსმეტი
2.ჩვიდმეტი
3.თვრამეტი
4.ცხრამეტი
5.ოცი
6.რიცხვის დაშლა ორ შესაკრებად
7.სამკუთხედი, ოთხკუთხედი, ხუთკუთხედი
8.მართკუთხედი
9.წრე და წრეწირი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება კომენტარი, შემაჯამებელი ბარათები, შეფასების რუბრიკები შესაფასებელი დავალების ან თემის მკაფიო მითითებით.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი თემა
|
,,ვივარჯიშოთ 20-მდე ანგარიშში“
|
შესასწავლი მასალა
|
1.რიცხვების ღერძი
2.გაორმაგება
3.განახევრება
4.შეკრება ათეულის წარმოქმნით
5.გამოკლება ათეულის დაშლით
6.20-მდე შევსება
7.20 თეთრი და 20 ლარი
8.სწორია თუ მცდარი?
9.მონაცემების შეტანა ცხრილში
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება კომენტარი, შემაჯამებელი ბარათები, შეფასების რუბრიკები შესაფასებელი დავალების ან თემის მკაფიო მითითებით.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
მათ.(I)
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий